SOLUCIONS

FINALISTA
-

Gim virtual

Entre tots connectem

Gimnàs virtual lúdic on joves de 14 a 20 anys interactuen i aprenen jugant amb videojocs i la tecnologia i així trobar un lloc segur on socialitzar i estar acompanyat amb professionals com dinamitzador, psicòleg i educador social.

Ideació

Un espai municipal lúdic on joves a través de l'ús de jocs i de la tecnologia poden sensibilitzar-se i aprendre salut emocional a través de videojoc amb l'acompanyament de professionals (educadors socials i psicòlegs).

Focus

De quines maneres podríem SENSIBILITZAR ALS JOVES PER QUÈ ACONSEGUEIXIN VEURE LA IMPORTÀNCIA DE LA GESTIÓ I SALUT EMOCIONAL?

Xarxa

Contactes personals i d'amics (boca a boca), xarxes socials i xerrades a centres cívics i a instituts i a la universitat.

Desenvolupament

L'espai per entrenar capacitats, habilitats i emocions. El lloc tindrà una zona de chill-out amb sofà per conectar-se amb la tablet. Alhora es pot jugar a videojocs (educatius i emocionals) i fer tornejos o veure un vídeo a la televisió o escoltar música o jugar a cartes. Formació d'interès tecnològic i emocional. Amb professionals per l'acompanyament (psicòleg i educador social).

Sostenibiliat

Autònom professsional com a dinamitzador + mobles + equipament digital + consulta de dos dies setmanals de psicòleg i educador social.
Es prova el primer mes i si funciona es pot donar a conèixer i demanar feed-back i recursos per Verkami. I contactar amb patrocinadors.

Impacte

Hi ha demanda d'un espai tranquil fora de casa.
Accés a la tecnologia (ordinador, consola...)
Lloc privat on hi hagi una consulta professional d'orientació fora de la família.
Formació tecnològica i de gestió emocional.

Equip

Puntes digitals